Goed nieuws: DELTA heeft de best bereikbare klantenservice van Nederlandse internetproviders! Uit onderzoek van het onafhankelijke ProviderCheck bleek dat klanten gemiddeld genomen binnen slechts anderhalve minuut een medewerker van DELTA aan de lijn hebben.
Hoewel je tegenwoordig ook via sociale media, chat of mail contact op kan nemen met je internetprovider, pakken de meeste mensen nog steeds de telefoon. ProviderCheck doet sinds 2018 onderzoek hoe lang klanten gemiddeld in de wacht staan met hun vraag, bijvoorbeeld over een factuur, internetpakket of opzegging.
ProviderCheck belde in totaal twintig keer naar iedere provider, verspreid over verschillende dagdelen. Uit de test bleek dat DELTA met een gemiddelde wachttijd van slechts 1 minuut en 30 seconden sneller was dan negen andere Nederlandse internetproviders. Het complete onderzoek lees je hier.
“Als je een vraag hebt, wil je snel en goed worden geholpen,” aldus Ferry Monsma, directeur klantenservice bij DELTA. “Het is onze ambitie om de beste klantenservice te zijn en blijven. We hebben fors geïnvesteerd in extra personeel om ervoor te zorgen dat we goed bereikbaar zijn en blijven onze processen optimaliseren. Dit is een fantastisch compliment voor ons klantenserviceteam.”
Klanten van DELTA kunnen naast bellen ook terecht bij de veelgestelde vragen, of hun vraag stellen via livechat en sociale media. Of gewoon in een van de DELTA-winkels. De koffie staat klaar!