DELTA

Getest: DELTA’s klantenservice behoort opnieuw tot de beste van Nederland

30 oktober 2020

Deel dit artikel via

WhatsApp
LinkedIn

In een onderzoek naar de bereikbaarheid van de klantenservice van twaalf Nederlandse internetproviders komt DELTA opnieuw als een van de beste uit de bus. Gemiddeld genomen krijgen klanten binnen drie minuten een klantenservicemedewerker aan de lijn. Daarmee is de DELTA-klantenservice de een-na-snelste van Nederland. De onafhankelijke internetvergelijkingswebsite ProviderCheck voerde het onderzoek uit.

DELTA’s klantenservice scoort altijd hoog in het jaarlijks terugkerende onderzoek van ProviderCheck. In mei 2019 had DELTA de best bereikbare klantenservice van Nederland, in november vorig jaar waren we de een-na-snelste, net zoals dit jaar. Of klanten nu een vraag hebben over de factuur, een probleem met de internetverbinding ervaren of een abonnement willen aanpassen of opzeggen, bij DELTA wordt iedereen snel geholpen. Gemiddeld krijgen onze klanten al na drie minuten een medewerker aan de lijn, zo bleek uit het onderzoek.

Wachttijd geklokt

ProviderCheck nam naast DELTA ook KPN, T-Mobile, Ziggo, Youfone en andere internetproviders de maat. Elke provider werd in totaal twintig keer gebeld met vier verschillende vragen. Je kunt denken aan vragen over een factuur, over de internetverbinding of over het abonnement. De onderzoekers klokten de wachttijd voordat ze een medewerker van de klantenservice aan de lijn kregen. Je leest hier meer over het onderzoek van ProviderCheck en over de uitkomsten.

Geïnvesteerd in klantenservice

Het is geen toeval dat DELTA’s klantenservice telkens hoog scoort. DELTA heeft de afgelopen jaren daarom flink geïnvesteerd in de klantenservice: medewerkers worden nog beter opgeleid en zorgen ervoor dat telefonische vragen snel op de juiste plekken binnenkomen. We begrijpen namelijk hoe belangrijk internet, televisie en telefonie voor onze klanten is, en dat je snel geholpen wilt worden als je met een vraag zit.
Winkels

Klanten van DELTA kunnen trouwens ook altijd met hun vragen terecht bij een van de drie DELTA-winkels in Zeeland. Onze medewerkers helpen je daar ook graag! Zo is onze klantenservice nóg beter bereikbaar.